مدارک لازم
مورد نیاز بر طبق نمونه های پیوست با توجه به نوع تغییرات تنظیم و تکمیل و به قسمت
ارجاع اداره ثبت شرکت ها تحویل می گردد و ممیز مربوطه پس از از بررسی اولیه وقت
مراجعه را تعیین می نماید و قبض رسید، صادر و تحویل می نماید. سپس مدارک تحویلی را
جهت بررسی به ممیز تعیین شده به همراه پرونده پس از ثبت دفتر اندیکاتور تحویل می
گردد. و ممیز مربوطه مدارک تحویلی را با توجه به پرونده بررسی و در صورت عدم احراز
نقصی، آگهی لازم را تهیه و پس از امضاء رئیس، تایپ می شود که پس از مراجعه یکی از
شرکاء و یا وکیل قانونی جهت پرداخت حق الثبت مربوطه به حسابداری هدایت و پس از
پرداخت و اخذ رسید مجدداً به قسمت ثبت شرکت مراجعه و در دفتر ثبت، مسئول ثبت از
افرادیکه باید ذیل ثبت امضاء نمایند امضاء اخذ و تکمیل امضاء ذیل ثبت را گواهی می
نماید.
سپس آگهی
تایپ توسط مسئول مربوطه امضاء و ممهور و پس از پرداخت حق نشر در دفتر صادر و آگهی
به ذی نفع تحویل می گردد.